martes, 24 de marzo de 2009

amigos

Despois de tanto tempo sen actualizar
hoxe unha nova actualización
dedicada especialmente a todas as persoas que mais quero
Estas persoas son a miña familia e tamen os meus amigos e neste momento unha persoa moi especial que espero que sexa a definitiva na miña vida e que non sufra nunca mais con ela
Os amigos que sempre estan conmigo axudanme cando mais o necesito
O mesmo faino a miña familia
Pero especialmente esta persoa tan especial cada dia que pasa demostrame que me quere mais e o tempo que pode pasao conmigo o meu lado.
As novas persoas que coñecin demostraronme que se pode confiar nelas e contarlles as cousas porque eles tamen che contan todo
Per hay xente na que nunca debes confiar porque eles podenche dicir que son moi amigos pero soltarche patadas e contarche todas as mentiras para terte o seu lado
Non sei que mais decir so que reflexionedes xa que no mundo hay todo tipo de xente
un beso
cuidaros

No hay comentarios: